Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luciu_rts
Gość
|
Wysłany: Pią 17:46, 13 Sty 2006 Temat postu: [VT]Mistubishi Eclipse 2005 |
|
|
Mój Misio Eclipse w wersji VT
Chop
[link widoczny dla zalogowanych]
przed
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 18:42, 13 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie za duzo czarnych dziur
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 14:27, 24 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
hm.... orgiginal jets cudowny i do tego silniczek od lancera evo9...;] ale twoj pomysl na ten samochod tez bardzo przyjemny...ostre ciecia...podoba mi sie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:34, 10 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Całkiem ok przerobiony. Po przeróbce wygląda bardziej agresywnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:46, 10 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
niechce krytykować,ale dziwnie mi to wyglada, żekł bym że fotomontaż albo mi sie zdaje, ale,niedosc ze auto stoi w tym samym miejscu refleksy na drzwiach sa takie same, otoczenie tez sie nie zminilo, mowa o porze dnia itp...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:53, 10 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Bsky_Focus napisał: |
niechce krytykować,ale dziwnie mi to wyglada, żekł bym że fotomontaż albo mi sie zdaje, ale,niedosc ze auto stoi w tym samym miejscu refleksy na drzwiach sa takie same, otoczenie tez sie nie zminilo, mowa o porze dnia itp...  |
Bsky_Focus mi to wygląda na tuning wirtualny
Wcześniej jest napisane pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:14, 10 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a propos VT 2 linki przydatne dla tych ktorzy chca sie cos anauczyc :
PODSTAWY
[link widoczny dla zalogowanych]
ZMIANA FELG
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:39, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Mnie tam się podoba zawsze mi się Eclipse podobało hehe ta niebieska civic też jest zajefajna . Bartek fajna fura
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 10:09, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
dzieki Mrok, ale fura wymaga jeszcze kilku drobnych zabiegów i wtedy bedzie bajka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 9:16, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ale pamiętaj Bartek Silnik zawsze da się naprawić ale jak blacha zacznie gnić to już lipa (jak sie dba tak się ma ) ale ja widze ze tobie zależy zeby Hondzina była zdrowa bo dużo kasy w nią wkładasz . Powodzenia w dalszych modywikacjach .jeszcze jakieś naklejki i BAJAA
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 10:25, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Silnik teraz to część wymienna A blachę też się da zrobić tylko trzeba się liczyć z kosztami raczej nieopłacalnymi. Chyba że się ma znajomego blacharza i lakiernika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:28, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
u mnie na szczescie blacha jest zdrowa, a ze slinikiem to sie zgadzam trzeba wymienic i to jak najpredzej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:39, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Bartek_Civic napisał: |
u mnie na szczescie blacha jest zdrowa, a ze slinikiem to sie zgadzam trzeba wymienic i to jak najpredzej  |
O jakim motorze myślisz ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:44, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
d16a9
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 7:47, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Albo podrasuj 1.5 tak jak ten koleś co miał tom czerwonom Honde i 200 H/P ale to szło jaa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kostos
Postojebca

Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sdz
|
Wysłany: Wto 9:39, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Mrok napisał: |
Albo podrasuj 1.5 tak jak ten koleś co miał tom czerwonom Honde i 200 H/P ale to szło jaa |
ten koles mial 1,6 i cos kolo 160 HP..BTW scignalem go na tamie 4 razy wczoraj..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:31, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
to było 1.6 VTI V-TEC(zmienne fazy rozrządu) 160KM w serii, kręci sie do 8800RPM
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:16, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Lucky napisał: |
to było 1.6 VTI V-TEC(zmienne fazy rozrządu) 160KM w serii, kręci sie do 8800RPM |
ja sie nieznam ale mi sie wydaje ze tam jest silnik 2.2 czy 2.3 vtec ok 200 koni ścigalem sie wiec tak mi sie wydaje! podobną moc ma preluda czarna ze zduni tam wlasnie jest ten 2.2 czy 2.3 vtec a idą podobnie mimo wszysko co tam nie jest pomyka strasznie ja mam przeszlo 200 koni dokladnie 210PS tylko waga duza jedna fela wazy 16.5kg tak wiec auto do scigania nie jest ale hondzie dalem rade tylko kostos mi uciekl o cale auto postaram sie byc na drugi raz sam tak więc moje BMW będzie lżejsze o 50 kilo
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 16:20, 18 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:19, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
2.2 Prelude ma coś koło 190 KM teoretycznie, a w praktyce trochę mniej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:27, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
3eci napisał: |
2.2 Prelude ma coś koło 190 KM teoretycznie, a w praktyce trochę mniej. |
moze i tak ja mowisz ale dolicz wydech dolot i chip auto 160 konne nie traci tak trakcji zresztą sie nie znam więc to tyle moich komentarzy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 12:27, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Prelude niema chyba 190 /może 160 niechce mi się wierzyć
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:04, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Honda Prelude 2,2i VTEC
pojemność silnika: (cm3) 2157
układ/ilość cylindrów: R4
moc silnika: (kW/KM) 136 / 185 przy 7000
max moment obrotowy: (Nm) 206 przy 5300
stopień sprężania 10,0
wtrysk paliwa: wielopunktowy
ilość zaworów na cylinder: 4
prędkość maksymalna: (km/h) 228
przyspieszenie: (0-100km/h) 7,5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|