Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zielak
Prawie Jak Admin
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: -)
|
Wysłany: Sob 14:08, 26 Maj 2007 Temat postu: [P]Ciśnienie, pompa paliwa, |
|
|
Pytam moze kto sie orientuje. w zwiasku ze dokladam jeden walek pytanie moje brzmi tak. Moj stary CVH na wtrysku KE-Jetronic pompowal prawie 6 bar, a EFI potrzebuje tylko 3 bar czyli polowa. Pytanie: czy regulator cisnienia wytrzyma jeszcze raz takie cisnienie?? czy mam szukac pompy o mniejszym cisnieniu. Orient?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:20, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
poprostu odlacz regurator cisnienia Ja tak zrobilem w VR6 bo mialem zalozona wieksza pompe ;D tak bylo w vw moze i podobnie jest we Fordzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zielak
Prawie Jak Admin
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: -)
|
Wysłany: Nie 15:21, 27 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Breku_LCS napisał: |
poprostu odlacz regurator cisnienia Ja tak zrobilem w VR6 bo mialem zalozona wieksza pompe ;D tak bylo w vw moze i podobnie jest we Fordzie |
nie rozj... wtryskiwaczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:00, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Odłączyć regulator?to jak to ma sprawnie działać bez zalewania silnika? lepiej założyć regulator 3 barowy z innego auta albo jakis customowy w pełni regulowalny z manometrem
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 13:01, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zielak
Prawie Jak Admin
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: -)
|
Wysłany: Wto 16:01, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dawno nie wazne aczkolwiek jakis czas jezdzilem z ta pompa 6 bar, ale jakos pozniej siadla mi te pompa, to kupilem od opla 2l szukalem takiej pod bak. lekko nie bylo ale sie udalo 150zl na szrocie ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|