Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:18, 05 Maj 2008 Temat postu: Nissan 200SX S14 drift śmietnik |
|
|
Nysa wkoncu po ponad roku czasu ruszyla.
Silnik:
Kute tłoki JE
Kute korbowody Eagle
Panewki główne i korbowe ACL Race powlekane
Uszczelka pod głowicę GReddy 1.8mm
Szpilki głowicy ARP
Sprężynki zaworowe GReddy
Tytanowe talerzyki zaworowe Crower
Nowa pompa oleju Nissan
Rocker arms stopper Tomei
Wałki rozrządu HKS 256, 264 lift 10.5
Regulowane koło rozrządu GReddy (wałek wydechowy)
Porting głowicy by Tomaracing
Większa przepustnica
Kolektor wydechowy Peakboost topmount
Turbosprężarka Turbonetics T04E-50 Stage 3 .AR 48
Wastegate zewnętrzny Tial 38mm
Wtryskiwacze Tomei 740 cc
Lekkie koła pasowe Megan Racing
Intercooler custom by Tomaracing
Orurowanie custom by Tomaracing
Filtr powietrza Blitz
Swiece NKG PFR 8b
Układ wydechowy 3 calowy cały by Tomaracing
Downpipe 3 calowy by Tomaracing
Kompletne sprzęgło spiekowe XTD Stage 3
Mocniejsza poduszka skrzyni biegow Nismo
Blow off HKS SSQV2
Korek oleju GReddy
Oil catch tank Circuit Sport
Pompa paliwa Walbro 255
Chłodzenie:
Duża chłodnica wody miedziana custom by Tomaracing
Wentylatory elektryczne Flex-A-Lite
Zminiejszy termostat wody Nismo 65 C
Korek chłodnicy wody Koyo 1.3 bar
Węże chłodnicy Samco Sport
Zawieszenie:
Gwintowane zawieszenie D2
Zmodyfikowany promień skrętu by Tomaracing
Most z nissana S13, pospawany na sztywno
Talerzyki usztywniające tylni wózek Kazama
Poduszki maglownicy Energy Suspension
Pouliretanowe wieszaki wydechu Circuit Sport
Hamulce:
Przód i tył tarcze Brembo + klocki Ferodo
Nowe przewody hamulcowe i wywalony ABS by Tomaracing
Środek:
Wybebeszony na maxa, wyrwane co się dało
Kubełek Bimarco Expert
Pasy szelkowe Sparco 4-ro punktowe
Kierownica Sparco R345 zamszowa
Naba kierownicy Autotecnica
Klatka bezpieczeństwa Trax Racing zgodna z załącznikiem J FIA
Centralny wyłącznik prądu
Zegar EGT GReddy 60mm elektroniczny
Zegar temperatury oleju GReddy 52mm
Zegar ciśnienia oleju GReddy 52mm
Styl:
Felgi Rota G-Force white 17x8 lub BBS Formula 17x7.5
Opony przód Toyo Proxes R888 225/45/17, tył jak popadnie
Odelżona tylna klapa by Tomaracing
Zmodyfikowany przedni zderzak by Booncol
Elektronika:
Komputer standalone A'pexi PowerFC L-Jetro + FC Datalogit Box
A'pexi FC Hand Commander
Kontroler szerokopasmowej sondy lambda NGK AFX Wideband kit
Elektroniczny kontroler doładowania HKS EVC VI
Przepływomierz z Nissana 300ZX Z32
Strojenie by Tomaracing
w tym tygodniu trzeba dokonczyc kilka rzeczy, mianowicie:
- wyregulowac zawieszenie bo stoi wysoko jak koza
- negatyw z przodu i z tylu
- zrobic geometrie
- wystroic finalnie na 1.2-1.3 bara
- zrobic hydrauliczny ręczny
po finalnym strojeniu auto powinno miec ok 400-420km, ale wszystko sie okaze po shamowaniu.
tutaj filmik z eliminacji do top16 gdzie zajalem 20-te miejsce, buehehehe
[link widoczny dla zalogowanych] - od 03:00 minuty
wkleje niebawem jeszcze zdjecia silnika
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 11:36, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:07, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
stary jest mesko, markowo i jdmowo trzymam kciuki narazie za top 16 a pozniej sie zoabczy sprzet masz fpip dobry i przygotowany do tego zeby wygrywac w TDC wiec do roboty i trenuj trenuj trenuj....
auto jest na prawde mistrzem, kolejny cholernie profi przygotowany samochod
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zielak
Prawie Jak Admin
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: -)
|
Wysłany: Pon 16:15, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ladne wozek, bez wsi, GRATULUJE zawse lubilem dlifting
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:19, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
silniczek:
pare rzeczy zrobione na szybko, np mocowanie wtyczki od przeplywki na trytytke (na zawodach wtyczka wypadla), wąż od zbiornika odmy tez trzeba wymienic na silikonowy
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 11:44, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:34, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
pogratulować i zapraszamy na popis
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zielak
Prawie Jak Admin
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: -)
|
Wysłany: Śro 7:29, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
W Łodzi powoli powstaje Drift Legal, bedziesz mial okazje pociekac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:10, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
pocisnales z tym autkiem naprawde super... moge zadac niedyskretne pytanie..??interesuje mnie ile to wszystko mniej/wiecej cie wynioslo..??musisz kiedy wbic na rosso i pokazac tego potworka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:19, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mayki.dnb napisał: |
pocisnales z tym autkiem naprawde super... moge zadac niedyskretne pytanie..??interesuje mnie ile to wszystko mniej/wiecej cie wynioslo..??musisz kiedy wbic na rosso i pokazac tego potworka |
jakby policzyc koszt auta i modyfikacji to moglbym za to kupic 2-3 letnie BMW 5
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Nie jedno razem
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: S I E R A D Z
|
Wysłany: Śro 10:55, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
super wozek, czekamy az wpadniesz na rosso zaprezentowac autko i umiejetnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:52, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: |
super wozek, czekamy az wpadniesz na rosso zaprezentowac autko i umiejetnosci |
umiejetnosci moze kiedys beda ;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:53, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
cos dla poprawy komfortu psychicznego.
Miska i chłodnica oleju GReddy. Chłodnica 16-rowkowa z termostatem. Miska wieksza o 1L od seryjnej, posiada dodatkowe grodzie zapobiegające przelewaniu się oleju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:35, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ostroooooo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kostos
Postojebca
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sdz
|
Wysłany: Czw 23:34, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no coz sie ludzie bawia...
gratulacje za pomysl i odwage..
sprobojemy tak dograc spota zebys mial sie z kim zmierzyc..od kiedy bedzie wystrojone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 7:49, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
w przyszlym tygodniu, czyli 19-20-21 bedziemy dopinali reszte (przynajmniej mam takie info od Brt) - czyli zawias, strojenie + montaz nowych zabawek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:21, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a cos z wyglądem zewnętrzym planujesz? cos jak Polody? oczojebne kolory?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:05, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
w tym roku raczej nie, chyba ze zalicze jakiegos dobrego dzwona. W przyszlym roku, jezeli auto dozyje cos sie pomysli.
Zalozenie bylo proste, auto ma zapierdalac i łatwo latać bokiem:P wyglad to sprawa wtórna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 0:55, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
booncol_200sx napisał: |
(...) Zalozenie bylo proste, auto ma zapierdalac i łatwo latać bokiem:P wyglad to sprawa wtórna |
hehe,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Nie jedno razem
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: S I E R A D Z
|
Wysłany: Sob 9:35, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dobrze powiedziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:23, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
fotki z treningu w Lublinie:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj szczur w całej okazałości:
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 14:27, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 8:52, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
gratulacje !! super fotki widac ze autko niezle sie sprawuje smigajac bokiem pewnie niedlugo bede czytal o tobie w GT miedzy innymi polskimi drifterami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:11, 18 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Pomaluj tą tylną klapę bo jest strasznie oczojebna, w sensie nie pasuje mi do reszty auta. A takto kozak jakich mało. Powodzenia w chodzeniu bokami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 0:32, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
no z zewnatrz auto narazie wyglada jak wielka kupa. Nie ma narazie $$$ zeby sie tym zająć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:46, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A tak wogóle ile auto wypluło KM na hamowni?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:55, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
jeszcze nie hamowane bylo, jest kilka rzeczy do poprawki typu niedokonca dobrze dzialajacy boost controller, dolot zimnego powietrza itp
docelowo boost bedzie tez 1.4bara a nie 1.25 tak jak teraz, pewnie trzeba bedzie pokrecic tez troche walkiem wydechowym.
dupohamownia osob "w temacie" wykazala ok 360-370km, ale nie sugerowałbym sie tym rownie dobrze moze byc 200 hehehehe
licze na to ze na 1.4bara bedzie powyzej 400km, zobaczymy
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:58, 19 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:21, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jak tam..?? zagladasz tu jeszcze czasem??autko zyje jeszcze??przygotowane do sezonu??cos sie zmienilo??prosze o jakies info ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
|