Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:49, 27 Lut 2006 Temat postu: chip tuning civic |
|
|
ma ktos jakies propozycje co do chip tuningu hondy civic 92 1,5 16V lsi, ile taka przyjemnosc mogła by kosztowac i gdzie ewentualnie mozna by cos takiego wykonac, no i ile mocy dało by takie przedsiewziecie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kaloh
Prawie Jak Admin

Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 18:45, 27 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
go nie jest warta swieczki..czipowanie to jakies 1200 pln..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Patryk
Mieszkam Tutaj

Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 19:07, 27 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
lepiej szukać mocniejszego motoru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:55, 27 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
wiem ze lepiej szukac mocniejszego motoru ale zobacz sobie ceny chociazby v-teca na allegro, mam 18 latek i z kaska tak duza raczej lipa, a orientujecie sie moze jaki byłby koszt zmiany walkow, albo moze macie jakies inne propozycje na dodanie jej mocy, na poczatek chodzi chociaz o 10-15 kM docelowo o ok 30, da sie cos zrobic w tym kierunku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:13, 27 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
heh, kazdy tak chce . 5-10(max) to moze wyciagniesz, jezeli zrobisz to z glowa. a wiecej to juz powyzej 1000zl kosztuje. walki no do mnie to koszt ok 2tys zl. ale zywotnosc silnika bardzo sie zmniejsza. do hondy znalazlem kiedy zestaw turbo za 2500zl. ale podobno cienkie te zestawy, wiec sam nie wiem .
wywal kata, zrob dolot zimnego powietrza na stozek ktory wstawisz, albo wkladke i dolot podcisnieniowy (jak w motorze, dziala przy wyzszych predkosciach), tlumik koncowy zmienl. i moze te 10km wyciagniesz . u mnie podobno brak kata dalby 7km .
jak chcesz wiecej to glowica, walki, kanaly, kolektor, wydech, kolo odelzone, no i co tam sie da wymyslic .
a najwiecej da jak wywalisz ze 200kg i w dodatku za darmo (no prawie, chyba ze zaczniesz sie bawic w lzejsze maski,blotniki, szyby z pleksy, kubelki.
patrz uno 75km gdzies pisza na forum a jak zapieprza- bo lekkie . corolla teresy- 85km a ja celica- 105km prawie nie daje rady (dopiero powyzej 100).. WAGA!!
takze wywalaj co sie da
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 23:38, 27 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
kolo zapasowe, trojkat, gasnica, na cholere Ci to!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:01, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
i przed wyścigiem mniej jedz tez bedzie lżej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 0:09, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
od ostatnich wyscigow schudlem 3 kg!
ps. tzn. od przedostatnich do ostatnich
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ChiKenn dnia Wto 1:00, 28 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:09, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
smiejcie sie smiejcie. jeszcze lewarek
chicken, to co powiedziales ~20kg . zawsze cos .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:37, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
kata jush nie mam dosc dawno mam strumienice, ktora w moim odczuci dala bardzo niewiele a moze nawet i nic, mam nadzieje ze dam rade razem z lemonem sie pojawic teraz na nastepnym lcs to wtedy byscie mogli mi cos wiecej powiedziec na tem temat
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 1:04, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
generalnie w przypadku auta wolnossacego sprawa nie wyglada za ciekawie... nawet zmiana wydechu to nie tak rozowo jest jak w przypadku autka z turbinka, bo musi byc wszystko dorze zrobione i wiliczone, bo mozna uzyskac odwrotny od zamierzonego efekt... a tego Ci nie zrobi pan kazio za 500 pln jesli nie masz za duzo kasy to sobie daruj, lepiej zaloz ladne fele czy inne delikatne zmiany wizualne, bo tylko wywalisz kase a przyrost mocy bedzie zaden albo prawie zaden... albo pozostaje Ci zbierac i jak juz bedziesz mial wieksze fundusze szarpnac sie na swapa albo porzadnie zrobione turbo wtedy jest sens zmieniac wydech, dolot, chipa itd bo auto z turbo jest duzo podatniejsze na tego rodzaju tuning... ja tez dlugo nad tym myslalem i na razie dalem sobie spokoj, chyba taniej i lepiej wyszloby po prostu sprzedac auto i kupic juz fabrycznie turbodoladowanego eclipsa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 8:50, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
no moja honda bedzie od odbioru w przyszłym tygodniu z całkowicie zmienionym obliczem ( lexusy, spojlery, progi) optycznie bedzie jush niezle wygladac, ale zalezy mi teraz troszke na mocy, a jaki mogłby byc koszt swapa bo turbo to cos miedzzy 3000--4000
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 9:17, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
heh wlasnie znalazłem cos odpowiedniego na swapa a mianowicie silink B18C4 z tym motorem to była by prawdziwa rakieta ale niestety cena jest powalajaca ;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Patryk
Mieszkam Tutaj

Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 9:41, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
( lexusy, spojlery, progi) |
A jaki to civic ??? ile drzwii ?? anglik czy japończyk ?? jaki kolor ?? A masz jakieś konkretne felgi ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:25, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Bartek_Civic napisał: |
no moja honda bedzie od odbioru w przyszłym tygodniu z całkowicie zmienionym obliczem ( lexusy, spojlery, progi) optycznie bedzie jush niezle wygladac, ale zalezy mi teraz troszke na mocy, a jaki mogłby byc koszt swapa bo turbo to cos miedzzy 3000--4000 |
zalezy za ile znajdziesz silnik i w jakim stanie . trzeba pamietac o skrzyni, polosiach. jezeli masz z tyl hamulce bebnowe, to moga nie wystarczyc wiec trzeba by zmienic. zawieszenie moze byc za slabe (za ciezki silnik, za duze predkosci)
porzadne turbo to wiecej kosztuje..
najbardziej oplaca sie zmienic autko . chyba ze sie chce miec cos niepowtarzalnego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:19, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
jak masz silnik d15b2 to (dualpoint injection), to zrób swapa na d15b7 na pełnej szprycy. przyrost mocy 15KM. Opis krok po kroku jak to zrobic tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 12:24, 28 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:24, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
widze że nowa honda bedzie smigać po sieradzu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 12:33, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co zrozumialem Bartek jest kolega Lemona, a on jest z Wielunia wiec nie tak do konca po sieradzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:41, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
z tego co widze to ma napisane Brzeznio a to przeciesz zalicza sie pod sieradz ! Ale moge sie mylić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 12:46, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
a racja, sorry... wczesniej nie bylo nic napisane w "skad"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 18:52, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
a wiec tak honda jest koloru niebieski metalic, japonczyk, hatchback rocznik 92 ale w gore ( 92-95 ) a hondka juhs jezdziła po sieradzu i dalej po nim bedzie jezdzic bo rzeczywiscie brzexnio jest 14 km od sieradza, a z lemonem znam sie ale nie ze wzgledu na miejscu zamieszkania, co do felg mam na oku 15" mialem nawet je dzisz jechac obejrzec ale nie wyszło pojedzie sie jutro, a wlasnie jak myslicie dało by rade wpakowac do tej hondzi 16" i opone niski profil, bo sie tak wacham, wolał bym poczekac narazie pojedzic na starych felach a pozniej te 16 zarzucic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 18:58, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ja miałem 16ki, opony 205/50, na seryjnym zawiasie to porażka, ale auto kozak
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:18, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
heh no wlasnie ale w pieciu to sobie chyba nie za bardzo pojedzisz bo sie bedzie z tyłu obcierac wszystko na dziurach, ale gdyby utwardzic zawieszenie to moze, kurde i etraz nie wiem co robic, na poczatek pojade obejrzec dokladnie te 15" jak beda ładne to je wezme
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:42, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
wiesz jezeli dobierzesz 16 z dobrym profilem opony to nie bedziesz mial roznicy wielkosci calego kola (nie bedzie obcieralo) ale jak zapodasz bardzo niski profil, to felgi szybciej pokrzywisz, bedziesz musial uwazac na wszystkie wyboje i bedzie bardziej rzucalo po koleinach. fakt bedzie ladniej wygladalo . a jezeli zalozysz na wyzszym profilu 16 to stracisz na mocy. jezeli w dodatku zalozysz szersze to wzrosnie spalanie . 15 wg mnie to jest kompromisowa felga na polskie drogi. tylko kup dosc szeroka, nawet jak zalozysz wezsza opone to ladnie sie rozlozy i bedzie wygladala na szersza i trzymac bedzie lepiej . np 7x15. jeszcze patrz na ET czy bedzie mocno wciagnieta czy nie.. to tak odemnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:23, 01 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
tak wlasnie chyba zrobie kupie 15", byłem dzis ogladać u człowieka jeden kaplet ale lipne były, chyba zdecyduje sie na Enzo V, bo mi sie podobaja te felgi i nie sa az tak bardzo drogie, ale nie mowie jeszcze na 100% bo znajac mnie moge sie szybko rozmyslic i upatrzyc sobie cos innego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:05, 02 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Juz sobie wyobrazam ta Honde... Kupa wielka bedzie... Wywalenie kata w 1.5 nic nie daje, oprocz tego ze bedzie smierdziec benzyna w aucie... Strumienica tym bardziej nic nie daje... Jezeli nie stac Cie na zmiane silnika... To proponuje zrobic przerobke na pelny wtrysk z dwupunktu... Bedzie Ci potrzebny kolektor dolotowy z przepustnica... I cos tam jeszcze... Nie znam tematu dokladnie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:50, 02 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
a co byście powiedzieli na takie coś, po zagłebieniu sie nieco bardziej w temat i przemysleniu wszystkich możliwosci ta jest chyba najlepsza:
Swap na D16Z6, byłby bezproblemowy, ale kompletna przekladka to ok 2500zl plus jakie 200-300 za przelozenie. Bedzie 125 w VTECu SOHC, znakomite do uturbienia itd.
opcja chyba najlepsza trzeba tylko doskladac kasy i znaleźć dobry silnik
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:59, 02 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Sam silnik to okolo 3000 zl. SWAP okolo 1500 zeta... Wiem bo sam nad tym rozkminialem, ale wybralem inna droge, inni silnik... :devil:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:18, 02 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
kurde no troszke mnie zmartwiłeś tymi kosztami, ale zobaczymy moze znajomy rozejrzy sie za silnikiem w Niemczech moze tam by sie udało wyrwac cos taniej....
a zdradzisz jaki silnik ty wybrałaeś ;->
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:44, 02 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
najlepszy... ale to moja niespodzianka na niektorych "scigantow"... Tylko boje sie ze Twoj Civic bedzie wygladal jak kupa teraz... No ale coz sa gusta i gusciki...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 22:59, 02 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Matey - planow to ja sie juz duzo roznych nasluchalem, moze zaczniesz cwaniakowac dopiero jak zrobisz tego swapa, co?
I dlaczego jego civic mialby wygladac jak kupa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:04, 02 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ojj tylko ja nie cwaniakuje wlasnie... Bede cwaniakowal jak zrobie SWAPa... a to jest nieuchronnie pewne... A czemu jak kupa? Juz sobie wyobrazam te spojlery, te progi noo i te Lexusy... Mmmm cudo... Masz jakies zdjecia pogladowe tych spojlerow? No ale mowie, sa gusta i gusciki... Jak narazie moj civ tez wyglada jak kupa...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 0:32, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
no wiesz, to zalezy jakie beda spojlery i progi, okaze sie jak juz bedzie zrobione... to ze wiekszosc takich "tjunikgow" to kupa nie znaczy ze w tym przypadku tak bedzie a Twoje z tego co pamietam wyglada calkiem ok! no i ma bardzo ladny kolor, hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 0:36, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Matey napisał: |
Juz sobie wyobrazam ta Honde... Kupa wielka bedzie... Wywalenie kata w 1.5 nic nie daje, oprocz tego ze bedzie smierdziec benzyna w aucie... Strumienica tym bardziej nic nie daje... Jezeli nie stac Cie na zmiane silnika... To proponuje zrobic przerobke na pelny wtrysk z dwupunktu... Bedzie Ci potrzebny kolektor dolotowy z przepustnica... I cos tam jeszcze... Nie znam tematu dokladnie... |
poprzyj to jakimis wykresami. jestem przeciwnikiem strumienic. ale kat zawsze cos daje, na wyzszych czy nizszych ale daje. jezeli chodzi o smierdzenie paliwem, to zrob najpierw dziurawy uklad paliwowy, bo to niebezpieczne..
z tym ukladem wtryskowym to tez tak nie jest napewno. bo w pelnym wtrysku jest sekwencyjny w nowszych silnikach a w punktowym jest staly.. wiec i elektronika do poprawy .
jezeli chodzi o swapa, tez mam kiedys zamiar. ale nie kozacze tak jak Ty z tego powodu..
jakies zdjecia silnika moze? a ecu masz? .
o gustach sie nie dyskutuje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 0:38, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nooo z daleka moze i ladnie wyglada, ale jak sie blizej przyjzysz to tu rdza, tam rdza, ale na wiosne zastanawiam sie nad malowaniem... Oczywiscie na czerwony... A co do tego civica o ktorym mowimy... To wg. mnie bedzie kupa... Opinie sa jak dupa, kazdy siedzi na swojej Wiec wiesz... Nie musi sobie brac tego tak do serca... Ja jestem zwolennikiem JDMu... I dla mnie spojlerki, progi, lexusy to kupa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 0:41, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm poszukam jutro na forum klubowym i popre to wykresami... A co do smierdzenia paliwem... To nie jest moje zdanie... Tylko osob ktore maja pewne doswiadczenie w modyfikacjach Hond... a co do modyfikacji z D15B2 na D15B7 to Lucky podal linka do mini me... Cos tam trzeba zmieniac w elektryce...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Patryk
Mieszkam Tutaj

Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 9:39, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak to jest w hondach ale u mnie wywaliłem kata i wstawiłem strumokatalizator (strumienice która wygląda jak katalizator) oraz cały wydech od wersji 16V i musze przyznać że jest pewna różnica ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:50, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nie rób żadnego swapa na D16Z6. Sprzedaj to auto i kup civica juz z tym silnikiem. Jest tego troche, a koszta mniejsze, no i wszystko seryjne. Jak już chcesz zrobić swapa to tylko na silnik b16a2 VTEC 160KM
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:54, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Patryk napisał: |
Nie wiem jak to jest w hondach ale u mnie wywaliłem kata i wstawiłem strumokatalizator (strumienice która wygląda jak katalizator) oraz cały wydech od wersji 16V i musze przyznać że jest pewna różnica ... |
W hondzie jest tak że jak odejmujesz tylni tłumik i środkowy to jest wieeeeelka różnica. Bynajmniej ja tak miałem. Gdzieś na forum Hondy było że gość wywalił kata, środkowy i założył końcowy mugena. Przyrost 11KM. Przeróbki potwierdzone były wykresami z hamowni. Aha mowa o silniku d15b2.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 10:56, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
moge powiedziec ze po zalozeniu strumienicy mozna odczuc nieznaczna roznice, ale nic nadzwyczajnego, wiesz ze ty negujesz spojlery progi i lexusy nie znaczy ze kazdy tak ma, mi sie podobaja takie rzeczy i tej wersji bede sie trzymał auto bedzie w przyszłym tygodniu gotowe to wtedy zrobie zdjecia i wrzuce zebyscie mogli ocenic, pewnie z reszta i tak zobaczycie mnie na miescie a wiec nie bedzie specjalnego zaskoczenia, co do swapa na b16a2 to mam watpliwosci czy reszta auta by mi to wytrzymała, moc była by wtedy prawie 2 razy wieksza niz seryjnie, no i cena tego silnika jest prawie taka jak cena mojego auta
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:30, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz od tego jest forum zeby wyrazic swoja opinie... Jak Ci sie podoba to luz... Tobie ma sie podobac autko a nie innym... Luzik... Mnie sie innym styl podoba I Love JDM
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 13:28, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
no dokladnie zgadzam sie z Toba w 100% auto ma sie podobac wlascicielowi , mam nadzieje ze nie wyjdzie wczesniej wspomniana kupa jak bedzie zrobiona to wrzuce sporo fot zebyscie mogli dokaldnie ocenic, a pozniej jak bedzie jakis wypad organizowany na rosso to tez chetnie sie pojawie i wtedy na life bedzie mozna ja zobaczyc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zielak
Prawie Jak Admin

Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: -)
|
Wysłany: Pią 16:17, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
CHUCK NORRIS napisał: |
ja robie tuningi z półobrotu |
SPAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:51, 03 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Fajna Honda
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 15:39, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No i co z tym civiciem? Jest czy nie? Daj jakies foty...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 15:52, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
elvitos napisał: |
Matey napisał: |
Juz sobie wyobrazam ta Honde... Kupa wielka bedzie... Wywalenie kata w 1.5 nic nie daje, oprocz tego ze bedzie smierdziec benzyna w aucie... Strumienica tym bardziej nic nie daje... Jezeli nie stac Cie na zmiane silnika... To proponuje zrobic przerobke na pelny wtrysk z dwupunktu... Bedzie Ci potrzebny kolektor dolotowy z przepustnica... I cos tam jeszcze... Nie znam tematu dokladnie... |
poprzyj to jakimis wykresami. jestem przeciwnikiem strumienic. ale kat zawsze cos daje, na wyzszych czy nizszych ale daje. jezeli chodzi o smierdzenie paliwem, to zrob najpierw dziurawy uklad paliwowy, bo to niebezpieczne..
z tym ukladem wtryskowym to tez tak nie jest napewno. bo w pelnym wtrysku jest sekwencyjny w nowszych silnikach a w punktowym jest staly.. wiec i elektronika do poprawy .
jezeli chodzi o swapa, tez mam kiedys zamiar. ale nie kozacze tak jak Ty z tego powodu..
jakies zdjecia silnika moze? a ecu masz? .
o gustach sie nie dyskutuje. |
W katalizatorze dopala sie nie spalone w silniku paliwo i jego brak powoduje ze to paliwo sie nie dopala... A Honda ma taka areodynamike ze zassysala by do srodka smrod...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 0:27, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Czujnik tlenowy (sonda Lambda)
Czujnik sprawdza obecność tlenu w spalinach. Sygnał wyjścia czujnika zostaje wysłany do centralki elektronicznej, w celu regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej tak, aby utrzymać stechiometryczny skład mieszanki. Dla uzyskania mieszanki optymalnej, niezbędna jest aby ilość zasysanego powietrza była najbliższa ilosci teoretycznej, wymaganej dla całkowitego spalenia dawki paliwa w każdych warunkach pracy silnika.
lepiej naprawde posprawdzaj swoj silnik.
Katalizator typu trójfunkcyjnego, pozwala na jednoczesne obnizenie zawartości, trzech gazów zanieczyszczających, wystepujacych w spalinach: niespalonych weglowodorów (HC), tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx). Wewnatrz katalizatora zachodzą dwa typy reakcji chemicznych:
· utlenianie CO i HC do dwutleneku węgla (002) i wody (H20),
· - redukcja NOx z przemiana w azot (N2).
1. Rdzeń ceramiczny
2. Obudowa metalowa
3. Zewnętrzna osłona metalowa
4. Stożek z blach perforowanej
Katalizator składa się z rdzenia (1), obudowy (2), siatki metalowej dla zamortyzowania uderzeń i drgań oraz zewnetrznej osłony (3) ze stali nierdzewnej, odpornej na wysokie temperatury i czynniki atmosferyczne. Rdzeń budowa zblizony do plastra miodu pszczelego, wykonany jest z materiału ceramicznego pokrytego cienką warstwą substancji katalitycznie czynnych, platyny i rodu, które przyspieszają rozpad chemiczny substancji szkodliwych zawartych w spalinach.
nie wiem co Ci dopala to paliwo w katalizatorze. nie wiem skad to paliwo moglbys miec. to nie silnik gaznikowy, ani nie masz podawanej jednej dawki paliwa niezaleznie od obrotow. no chyba ze masz cos z zaplonem? ale to juz i tak nie masz jak cos katalizatora .jest on tak delikatny ze kazdy wybuch moglby go zniszczyc.
a nawet jakby to zanim paliwo doszloby do niego to zdazyloby "wyparowac" po drodze, troche logiki..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:00, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
heh narazie jest w produkcji znaczy juz koncowka u lakiernika stoi, bedzie w przyszłym tygodniu juz jezdził po drogach, a jakbys chciał go obejzec z bliska to wpadnij kiedys do zeroma w czasie lekcji ( z tego co zauwazyłem to i tak czesto wpadasz ) a wiec jak bedziesz to mnie łatwo znajdziesz bo co przerwa jestem na fajce na barierkach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:18, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2 foto jeszcze bez malowania
P.S. dlatego na megaupload ze nie umiałem inaczej tego wrzucic  
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:35, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Bartek a ty jestes z Brzeznia? Bo ja praktycznie mieszkam po sąsiedzku a na 99% się nie znamy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|