Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 23:29, 06 Cze 2006 Temat postu: projekt CRX |
|
|
bardzo ciekawy filmik o przebudowie CRX, zobaczcie jaka moc z niego wykrzesali i jakie auta na koniec filmu na cwiartke niszczy nie pogardził bym takim
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 0:24, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm dlaczego Honda zawsze 1 rusza ? Skyline ma 400konikow ten ostatni GT-R ale tymprzed ostatnim jechal ktos bez pojecia..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 9:47, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Fajnie zrobiona . Tylko czemu taka stara honde przerobili ? szkoda kasy w takie cos pakowac !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 10:32, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
cezar ale zobacz co ona potrafi nie chodzi o wiek tylko o potencjał, mnie też troszke zdziwiło ze nie objechała R33
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:41, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ale jest przesadzona tylko ze bez tego Turbo to nie ma szans z zadnym Autem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:00, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Oj giant i juz ci powiem ze taki CRX z V-teciem by Ci dupe tak zloił ze bys nie wiedzial gdzie jestes w wersji oczywiscie N/A
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:03, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Spokojnie Mój Passacik poradził by sobie  
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 13:16, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Na 400 metrow CRX 1.6 v-tech to jest masakra... mysle ze spokojnie moze sie brac z 200 konnymi (ale wiadomo - sporo ciezszymi) autami... tyle ze to auto do niczego innego, oprocz 400 metrow sie nie nadaje - nawet do zwyklego podrozowania z punktu a do punktu b (no chyba ze te punkty sa oddalone o mniej niz 10 km )...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:00, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
fakt mój passat jest sporo ciezszy od CRX ale ciekawe jak by sobie Kostos poradził
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:43, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
według mnie mogło by byc roznie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 15:07, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nie wiem, duzo zalezy tez od kierowcy, crx to taka mala rakieta i tam duzo zalezy od umiejetnosci drivera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 15:49, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
hmm w końcu kostos juz troszke sie ściga wiec pewnie nie miał by problemów tylko jak taki Wyścig by sie skończył Kto by wygrał
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kostos
Postojebca

Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sdz
|
Wysłany: Śro 16:32, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
scigalem sie raz na rosso z crx kurka ktory mial 160 koni...wygralem o jakas dlugosc i cos tam..ale nie bylo latwo..takze rozwialem watpliwosci..mam nawet filmik bo ktos nagrywal..takze jest do wgladu..
a co do tego filmiku to powiem tyle ze zostal zrobiony pod ta honde,bo tak naprawde jesli robi najlpesze et chyba 13,6?nie pamietam to wiekszosc z tych aut co pokazali powinna go wyleczyc..wszystkie skyline,m3 tez reszty nie pamietam..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 16:46, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
włąsnie czasy sie cos nie zgadzaja jak dla mnie, mozliwe ze jada wiecej niz cwiartke
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 16:49, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
hmm łe to lipna honda myślełem ze cos poważniejszego Japonczycy wymiślili
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 16:51, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
stere to jest dobre wino i skrzypce 10 tyś km przejedzie i silnik do roboty albo skrzynia do codziennej jazdy sie nie nadaje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:50, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
crx vti maja okolo 7,2 do stu jesli sie nie myle...
wiec taka honde powinna lekko wyleczyc cali 2.0 turbo mimo ze wazy o jeszcze pol masy hondy wiecej.....
a crxa tego 1,6 16v (136 kucy) calą swoja odstawilem z tym ze mial wzwezke od gazu ale stawalismy razem na benzynce......
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:03, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a jaki masz motor w cali ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:15, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
2.0 16v
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:37, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a jaka jego moc ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:45, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
150 kucy fabrycznie....
a ile mu zostalo....
ale mysle ze duzo nie ucieklo bo cali z silnikami takimi jak moje robilem
ale roznie to bywa.... bo czasami z niewiadomych p[rzyczyn i cali 2.0 8v mnie zrobi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:56, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem zdrowego crx v-tec nie zrobisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:08, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm DOHC moze nie zrobi V-teca ale Cali Turbo raczej powinno,wkoncu naped na 4 laby i 204KM...hmm to mnie teraz zaszokowales...to w takim razie mam szanse swoim Vr6 z Cali 2.0LET
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:24, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
vti napewno nie....chyba ze dobrze zciurchaną...
ale cali LET spokojnie sobie da rade.....
w seri ma ona od 6,3 do 6,7s do 100
w koncu wlasnie 4 kola drapią 204 kuce i skrzynia 6-biegowa:D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:30, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
o vti to nawet nie myslalem chodziło mi o tego 136 konnego zdrowego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:33, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Bartek_Civic napisał: |
moim zdaniem zdrowego crx v-tec nie zrobisz  |
przeciez sam napisales v-teca wiec jak ?? :>
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:36, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ajjj rzeczywiscie moj bład juz poprawiam chodziło mi oczywiscie o 1,6 16 V
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:38, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wlasnie to nie jest powiedziane
bo jesli zdrowa cali to sa te same szanse bo i ceerka i cali maja takie same czasy do 100 czyli okolo 8,5
a powyzej 100 cali bedzie odstawiac ceerke bo ma duzo wiekszy moment cos blisko 200nm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:43, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a jak wagowo to wyglada bo wydaje mi sie ze crx sporo lzejszy ale to tak tylko wizualnie oceniam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:51, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wagowo to inna bajka....
ceerka jest niecale 300 kg lzejsza... i wlasnie na tym zyskuje duzo bo wazy nieco ponad 900 kilo...(dokladnie nie wiem ile)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:52, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no wiec wlasnie o to mi chodzi crx bodajze 925 i 1050 del sol, a wiec te 15 koni to sporo za mało zeby cali objechala crx
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:57, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ale jak pewnie sie orientujesz to moc to nie wszystko...
najwazniejszy jest moment obrotowy ktory z malolitrazowego silnika jest bardzo ciezko wyciagnac.. a w porownaniu do mocy to ceerka ma stosunkowo maly moment a nadrabia tym ze wysoko sie kreci...
na zdrowa dobra cali 16v 150ps nie ma mocnej ceerki(mowie tu o seri) i nie o vti
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 0:06, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no nie wiem nie sprawdzimy tego ale ja nadal bym obstawał przy swoim aczkolwiek moze byc tak ja mowisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 7:54, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ja bym sie ustawił z Taką calibrą ale bopiero jak bym wykonał mój plan z VR6
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:56, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
dlatego sie pytam jak ci sie zbiera ta twoja fura do setki bo nie wiem czy wogole jest po co stwac.....w koncu 6 to nie 4
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:59, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ja mysle ze sens to chyba jest bo giantowi tez cos na pewno zdechło z tych konikow ktore podaje fabryka, a poza tym ma ciezsze sporo auto, mozna by zobaczyc co z tego wyjdzie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:16, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ehh raczej watpliwe zebym dal rade....
]
czekan na odpowiedz ile mniej wiecej ma ta fura do 100....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kostos
Postojebca

Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sdz
|
Wysłany: Czw 23:11, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
mayki..scignac sie jest zawsze sens..no chyba ze masz cos zjebanego w aucie i jest nie sprawne do konca..ale to ma byc zabawa..
a tak od siebie-zdziwie sie jesli Giant przegra..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:44, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a ja Ci powiem tak ze z Giantem mayki masz duze szanse Passat jest ciezki...i robi do setki czasy takie jak twoja Calibra wiec moze byc ladny wyscig...bo powiem szczerze miedzy Golfem VR6 a Passatem VR6 jest róznica,no zalezy jeszcze od kierownika pojazdu..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 23:46, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Breku - ale 1/4 mili to nie jest wyscig do setki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:50, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no tak chikenn ale zeby przejechac 1/4 w miare szybko to najpierw trzeba sie do 100 rozpedzic , jedno łaczy sie z drugim
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kostos
Postojebca

Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sdz
|
Wysłany: Czw 23:51, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ChiKenn napisał: |
Breku - ale 1/4 mili to nie jest wyscig do setki...  |
to po pierwsze a po drugie widzialem oba auta w akcji..troche roznicy jest..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 0:20, 09 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Duzo zalezy też od kierowcy co z tego jak koni kupa jak kierowca dupa . Nie mówie tutaj o Giantcie ale różnie moze byc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ChiKenn
Płacą mi za posty

Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 0:24, 09 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Bartek_Civic napisał: |
no tak chikenn ale zeby przejechac 1/4 w miare szybko to najpierw trzeba sie do 100 rozpedzic , jedno łaczy sie z drugim  |
no tak, ale autka lzejsze i z mniejszymi silnikami moga miec przewage na starcie (do setki) a potem juz wieksze auto zje je pojemnoscia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 7:07, 09 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
mayki... jak dobrze pamiętam to jak miezyliśmy z chłopakami to jechałem w 3 osoby to było podajże 7.z groszami nie pamiętam dokładnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|