Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 16:39, 14 Maj 2006 Temat postu: maluch na PRĄD!!!!!!!!!! |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze Wartburg heh
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:29, 14 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
fajnie ale gdzie silnik... ? bo narazie widac same akumulatory
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:55, 14 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
3 i 4 zdjecie w 2 linku:) tak mi sie wydaje:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:14, 14 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ciekawe ile koni ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:23, 14 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
no moze iu w drugim ale pierwsyz jest do malucha bez silnika bo to wszystko sa rozne maluchy na prad a nie ten sam :]
Czyli trzema slowami elektrownia na kółkach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:25, 14 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
"Przed sprezyna ktora kiedys podtrzymywala silnik spalinowy wystaje puszka silnika 3 fazowego asynchronicznego o napieciu miedzyfazowym rownym 144 V czyli fazowe jakies 85 V. Z wielkosci silnika wynika ze ma on ok 7,5 kW mocy.Silnik najprawdopodopodobniejjest zasilany pradem o czestotliwosci 100 Hz max, mozna wydedukowac to z tego ze jest on bezposrednio podlaczony do skrzyni biegow, a miedzy silnikiem a skrzynia raczej nie ma miejsca na przekladnie, w efekcie silnik ma 6000 obr max i ok 15 kW mocy. Takie rozwiazania z podnoszeniem czestotliwosci sa dzis dzeroko stosowane w fabrycznych autach elektrycznych, np w Fiat Seicento Elettra. Taki uklad zapewnia temu maluchowi ok 120 km/h predkosc max. "
heh osiagi niezle:)
1 link przedsawia malucha z elektrycznym silnikem na sprzedaz a 2 to polskie konstrukcje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:09, 14 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|